شرکت توان دید آتی در سال ۱۳۹۳ با هدف ارایه راهکارهای نوین در عرصه فنآوری اطلاعات (IT) تشکیل گردید. اهداف شرکت بطور خلاصه به شرح زیر میباشد:
۱. مشاوره، طراحی، اجرا، تأمین، نظارت و پشتیبانی در زمینه امنیت شبکههای کامپیوتری، تجهیزات امنیت سایبری (شامل فایروالوف، رمزنگاری، و …) مقاومسازی در برابر حملاتسایبری و هک.
۲. ارایه کلیه خدمات در زمینه سختافزار و تجهیزات کامپیوتر، نصب، اسمبل و ارتقای سیستمهای کامپیوتری.
۳. تهیه و توزیع، تعمیر، تولید، خرید و فروش، صادرات و واردات و خدمات پس از فروش کلیه تجهیزات و سیستمهای فیبر نوری، مخابراتی، کامپیوتری و سمعی و بصری.
۴. مشاوره، طراحی، اجرا، نظارت، مدیریت و پشتیبانی تولید، خرید و فروش و خدمات پس از فروش در زمینه نرمافزار های کامپیوتری، حسابداری و مالی، سمعی و بصری.
۵. مشاوره، طراحی، اجرا (نصب و راه اندازی)، نظارت، مدیریت و پشتیبانی کلیه خدمات فنآوری و ارتباطات در زمینه شبکههای فیبر نوری، شبکههای کامپیوتری، شبکههای کابلی و بیسیم، اتوماسیون، سمعی و بصری و دوربینهای حفاطتی محیطی.
۶. ارایه کلیه خدمات اطلاعرسانی و اینترنتی، تولید و طراحی، بارگذاری و نگهداری سایتهای اینترنتی، میزبانی صفحاتوب، انجام پروژههای مرتبط با برنامهنویسی، طراحی و اجرای پروژههای گرافیکی دو بعدی و سه بعدی، ارایه خدمات هاست و دامین.
۷. برگزاری دورهها، کارگاهها و سمینارهای آموزشی تخصصی، انتقال تجارب به منظور ارتقای کمی و کیفی سطح علمی و آشنایی با تکنولوژی روز در زمینه فنآوری اطلاعات و ارتباطات.
۸. ایجاد، بسط و گسترش پروژههای فرهنگی، تحقیقاتی و اجتماعی و پژوهشی در راستای اهداف فنآوری اطلاعات و ارتباطات کشور، ایجاد تعاملات مناسب جهت تشکیل تیم پژوهشی، تخصصی و تحقیقاتی و کشف و پرورش استعدادهای موجود در زمینه فنآوری اطلاعات و ارتباطات.
۹. ارایه کلیه خدمات و محصولات مرتبط با چاپ و شخصیسازی انواع کارتهای هوشمند پیویسی (PVC) و تجهیزات کارت پرینتر و مواد مصرفی.
۱۰. ارایه راهکارهای مبتنی بر فنآوری RFID و تگهای هوشمند و سامانههای هوشمند.
۱۱. ارایه راهکارهای کنترل دسترسی، گیت عبور و خروج پرسنل و راهبند.
رویکرد شرکت توان دید آتی کسب رضایت حداکثری مشتری، ارتقاع مستمر سطح دانش و توان فنی کارکنان، بهرمندی از جدیدترین فنآوریها و راهکارهای ارایه شده توسط شرکتهای صاحب نام و توسعه هدفمند محصولات و خدمات میباشد.
در راه رسیدن با این اهداف با استفاده از جدیدترین سیستمهای مدیریت روابط مشتری CRM بطور مداوم تعامل دوجانبه خود با مشتریان را حفظ کرده و با استفاده از سامانه خدمات پس از فروش شرکت که یکی از افتخارات ما میباشد همواره در کنار مشتریان خود بودهایم.
آموزش مداوم کارکنان در زمینههای تخصصی خود یکی از اصلیترین اهداف مدیریت شرکت میباشد که نفش موثری در افزایش کیفیت خدمات ارایه شده و کسب حداکثری رضایت مشتریان ایفا میکند.
حضور مداوم در نمایشگاههای بینالمللی و جستجوی جدیدترین فن آوریهای عرضه شده توسط شرکتهای برتر دنیا راهکار دیگری است که همواره به ما کمک میکند جدیدترین محصولات عرضه شده و بالاترین فنآوریهای ارایه شده را به داخل کشور عزیزمان انتقال داده و زمینه استفاده هم میهنانمان را از این فنآوریها مهیا کنیم. بکارگیری روشهای کنترل کیفیت، استاندارد سازی رویهها ، مستندسازی ، تولید محتوای علمی و آموزشی مرتبط ، مدیریت علمی – تجربی سازمانی با استفاده از آموزههای ارایه شده توسط اساتید MBA همواره به ما کمک کرده است سطح علمی و فنی شرکت را بالا نگاه داشته و ما را به یکی از گزینههای اصلی مشتریان هنگام انتخاب شریک تجاری خویش تبدیل نماید.